čtvrtek 6. září 2018

Funny bubbles 3 - fialové dámské letní šaty (Violet ladies' dress)

Nějak jsem loni zapomněla na příspěvek, který jsem sepsala. Už jsem je otestovala druhý rok na dovolené a zatím samá pozitiva :o)

Je to stejná látka, ze které mají chlapi v béžové variantě trička a dcera v tyrkysové variantě šaty, ale s proužky vodorovně.

----------------------------------------------------------------------------------------
Poslední odstín veselé bublinkaté látky je fialový. Puntíky a bublinky mám ráda, ale ne na sobě... Nějak mi ty vodorovné pruhy na mě nepasovaly, ale nakloněné se mi zalíbily :o)


Původně jsem z toho chtěla ušít noční košili... Ale po té, co jsem si látku rozhodila na podlahu s náklonem asi 30 stupňů, bylo jasno, že je jí dost a mohlo by to vyjít na šaty.


Střih je obkreslený dle vyhovující noční košile, jen je trochu prodloužená délka. Ale při naklonění látky je třeba počítat s mnohem větší spotřebou materiálu. Nakonec to vyšlo tak tak a pak jsem ještě doplňovala dolní kanýr, aby to nebylo úplně krátké...


Kytička z kruhů je z nápletu a drží lépe tvar, než ta dceřina z jednolícu na tyrkysových bublinkových šatech.


Kytka je přišita na brožovém můstku.

A fotka na modelce? Snad časem...

2 komentáře: