středa 1. dubna 2020

Jarní softshellky pro kluky (Spring softshell trousers for boys)

Nejstarší potomek mi pomalu přerůstá přes hlavu :o), takže se mu s příchodem jara ani nepokouším zkoušet cokoli z loňské sezóny. Naopak ten nejmladší často, když obleče něco po svých dvou sourozencích, při prvním kontaktu s podlahou nebo chodníkem zjistí, že bude taky potřebovat nové...


Chtěla jsem jim ušít nějaké veselé barevné gatě, ale když jsem na Unuo zjistila, kolik stojí metr jarního softshellu, prohrabala jsem raději stávající zásoby a nakombinovala to z nich, i když to nevyšlo úplně podle mých představ (zejména na ty menší bylo modré málo).


Ty větší jsou na zip a druk + regulační guma v pase, ty menší jen na gumu.


Oboje mají nastavitelnou gumu v nohavicích (poslední zásoby gumy i brzdiček).


Mladší synek se nemohl rozhodnout, jesli je hezčí žluté nebo oranžové autíčko, takže jsem je tam nakonec musela dát obě, no asi už je to naposledy, tak ať si je užije...


Policejní dokonce neplánovaně jede po reflexní silnici :o)


Že se budu muset občas podívat do učebnice fyziky nebo němčiny, jsem předpokládala. Ale že budou děti drhnout ve výtvarné výchově, jsem pravda nečekala.

Úkol zněl jasně - namalovat hrnek přesně dle návodu, který byl ovšem v čínšitině:o) Elipsy nesmí být špičaté, pěkně vše vystínovat...

No hudební výchovu zvládám 1000x lépe, ale osvědčilo se nahnat všechny členy domácnosti ke stolu zároveň a společnými silami jsme zvládli vymyslet postup vedoucí k něčemu vzdáleně připomínajícímu to, co bylo na obrázku od paní učitelky...


A po hrnku už šla i Svatováclavská koruna (kdyby to náhodou někdo nepoznal :o)

Snad i všechny další výzvy základní školy v kombinaci s neustálým vařením, pečením a vlastní prací zvládneme a vyjdeme z toho všichni posílení (duševně, nikoli hmotnostně:o) a o dost chytřejší...

Přeju hodně sil a trpělivosti všem!





Žádné komentáře:

Okomentovat