pondělí 20. dubna 2020

Maskáčové kalhoty (Camouflage trousers)

Tahle látka ležela na dně krabice s plátny již několik let a zjevila se při průhrabu zdrojů na šití roušek. Když si s příchodem teplého jarního počasí synek natáhl loňské kostkáče velikosti 164 a nad okrajem ponožek se objevil i kus lýtek, bylo jasno, že už není na co dál čekat.


Původní plán byl kalhoty pro oba kluky, ale jelikož náž dlouhonohý pavouk potřebuje velikost 170, vyšlo to akorát na jedny.


 Poslední zip, zbytky regulační gumy, začínám mít v domácí galanterii pěkně vymeteno...


Tahle velikost je dobře i mě, takže když měl drahoušek šklebivé připomínky typu proč si to musí zkoušet zrovna teď..., stačilo pohrozit znárodněním oděvu v můj prospěch a v tu ránu byl oblečený...


Bohužel bundu jsem letos nestihla :o( Softshellku jsem v návalu práce a stresu z blížícího se termínu potupně "vyklikla" a větrovku jsem mu prozatím propůjčila vlastní, no třeba se příště polepším...


Zcela (za)maskovaný :o)


Les po kůrovcové kalamitě působí děsivě a smutně... Pařezů a šišek jsou spousty, no aspoň se děti při procházkách v lese nenudí...


Další zkouška kalhot v terénu...


Švy obstály dobře i toto rozkročení a následné vylezení na vysoký píchající strom.


A to je on, nádherný, voňavý, leč pichlavý převelice...


Zakázat se dá ledasco, ale jaro naštěstí ne :o)

1 komentář:

  1. Jé, tu látku důvěrně znám:-) Pěkné kalhoty na pěkném chlapákovi:-)

    OdpovědětVymazat