čtvrtek 9. června 2016

Kalhoty z riflového úpletu (Trousers from jeans jersey)

Na čím dál tím delší nohy našeho nejstaršího jsem tentokrát vyzkoušela teplákovinu riflového vzhledu. Vypadá moc hezky a přitom je příjemná, jen se ta barva velmi těžko fotí.


Nejprve přišly na řadu kraťasy, protože všechny loňské jsou tak do půli stehen.


Barva není takto "vyblitá", ale bylo moc světlo a prostě to nešlo... Vypadají docela decentně, do školy v pohodě a přitom je v nich pohodlně.


Pro zpestření je na boku kapsička, když už mi zbyl z mikiny ten modrý knoflík, tak je na knoflík, knoflíkové dírky už jsem snad konečně přesvědčila, aby vypadaly tak, jak chci já :o)


 Tady je trošku lépe vidět vzor a struktura, ale barva je více modrá.


Ještě jsou k tomu tepláky.


Tak takhle moc modré to taky není, něco mezi...




4 komentáře:

  1. :)) taky s těmi barvami zápasím. A po úpletu pokukuju, moc se mi líbí ty kraťasy.

    OdpovědětVymazat
  2. Látku mám, takže si barvu dovedu představit. :-) Výtvory pěkné, zvlášť ta kapsa na kraťasech super!

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kapsa naboku dodala kraťasům šmrnc!

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji všem :o)
    Ale fakt se mi do té kapsy vůbec nechtělo...

    OdpovědětVymazat