sobota 11. června 2016

Sweat dreams

Něco na spaní jsem ušila i pro sebe :o)
Dlouho jsem se pokoušela si něco koupit, ale nějak se mi nic moc nelíbilo nebo to bylo příšerně drahé...


Smetanový elastický úplet s kytičkami je velmi lehoučký, ideální na léto. Byl ho jen kousek, tak je dole ten oranžový kanýrek. Tuto úžasnou fotografii pořídil můj prostřední poklad :o)



Tyrkysový úplet s kytičkami měl být původně pro dceru, ale tam nakonec vyhrály berušky, takže jsem ho rychle zabavila pro sebe :o)
Vyšlo i na kraťásky a malý zbyteček skoro na přední díl tílka, takže je z toho takový variabilní spací komplet.
Sice "svítivě oranžový" úplet z Unuo je dle mého názoru meruňkově oranžový a naopak oražnový náplet je svítivě oranžový, ale naštěstí  se to schová a není to vidět, to je hold to nakupování na dálku...




Žádné komentáře:

Okomentovat