sobota 18. června 2016

Summer mami's 2016

S koncem školního roku nastalo teplo a taky trochu více prostoru na šití, nejen na děti, takže jsem začala doplňovat i svoji výbavu...



Nejprve vznikl prototyp trička s rukávem-nerukávem, tyrkysový s kytičkami. Velmi jsem si ho oblíbila a postupně zlikvidovala za stejným účelem několik dalších kusů úpletů ze zásob.



Lille Manga combi bylo potřeba trošku nadstavit, jelikož toho bylo málo, ale aspoň to oživlo...



Z veselého vzoru Lille tulipánů už mám velmi oblíbené tričko s dlouhým rukávem a zbytek byl akorát tak na tričko bez rukávů, je to můj velký favorit...



Zbyteček břízek Birch Fabrics z výprodeje byl poněkud malý, tak je trošku nadstavované, ale při nošení to není vidět, materiál je velmi příjemný, potisk poměrně nevšední, krásný...


No a čtrtvé viskózové je ze zbytku, co jsem si koupila na šaty a nespotřebovala... Materiál je krásně vzdušný a kupodivu se z toho dobře šilo, jen ten potisk nebyl zrovna rovný a trefit vzor na sebe byl poněkud nadlidský úkol... Tentokrát pruhy nahoře, barevné dole.

Nějaké fotky na modelce snad časem...


2 komentáře:

  1. Super počin! Taky bych měla něco na sebe spíchnout. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuji, urcite je treba taky nekdy myslet na sebe :o}
    Omlouvam se za diakritiku, jsem nejaky cas mimo ceske klavesnice...

    OdpovědětVymazat